2015年2月24日 星期二

新年餘慶

今年澄爸爸有幸放足七日假,
所以真係陪足一家七日~~
仲駕車帶我地周圍去,真係一家都好開心~~

初四第一站,去左沙田圍食野,
仲碰巧見到由加拿大回港的朋友呢~~


跟住就去左隔離車公廟,感受一下中國傳統的新年氣氛



玩既野一不離二,二不離三,
我地轉個頭又去左林村許願樹,
寫下今年的新年願望~~

子澄好醒目,寫左句中文祝賀說話後,
改寫左句英文:ALL WISH COME TRUE....


還記得真正的許願樹係倒塌之前,
我同老公都唻過一次,就是2004年2月3日,我生日的日子,
那年許願樹過年後倒塌了!
現在見到的係一棵假樹,還有假橙~~


一切感覺都變得虛假商業化~~
無計啦,人多了,樹紅了!村旺了!
個個都係想搵多D錢啫~~^^
這一拋,就讓小孩同樣感受這種新年氣氛^^


子澄拋兩次就中了!
我個意志堅毅的暟澄,當然會拋到中為止啦^^
有些遊人拋不中的,就將假橙沿途掛上!


還要坐底食碗山水豆腐呢~~



這是初六的活動,兩女要求去溜冰,
今日又一大進步,懂得急停及略懂後溜了!
兩女有私人教練爸爸教,佢地都覺得好榮幸^^
子澄仲話好多人搵爸爸教溜冰呢^^


沒有留言:

張貼留言