2015年2月16日 星期一

情人節的蘿蔔糕

澄爸返工去,
留下兩位小情人協助澄媽整愛心蘿蔔糕^^
兩個女都熱切期待~~


任何一個步驟都絕不馬虎,又不肯假手於人
首先係刮蘿蔔皮


跟住一個負責剪冬菇粒,
一個負責整瑤柱絲。


跟住就係刮蘿蔔絲


兩個女都好努力~~
還有一段小插曲~~
暟澄一邊刮一邊問子澄刮左幾多舊,


我個心一直諗住佢地刮幾刮就覺得辛苦走人去了!
點知竟然刮到最後一舊,
眼見子澄刮完,將最後一舊給子澄時,
暟澄竟然喊住話:果舊係我架!我刮左12舊喳,
家姐刮左13舊呀!佢刮咁多!!嗚喊。。。。。。。


OKOK, 咁比返呢舊暟澄啦~~
又輪到子澄坐喺度喊:哎。。。。。咁我坐喺度做咩喎!!
我無野做啦@@嗚喊。。。。。。。。
真係唔知好嬲定好少@@
我又真係未見過小朋友可以咁貫切始終刮咁多蘿蔔蓉@@
仲要喊住想做@@前所未聞囉。。。

其實。。。佢地刮的數量不相伯仲啦!!@@


跟住係量粘米粉及粟粉的份量


兩個女都好小心翼翼,認為自己可以做到的 


之後要預備粘米漿糊~~
其實每一個步驟都有野學,有野玩又有技巧!



搞左大半日,休息下,食件蘋果再唻過~~


已預備好材料啦~~


跟住係炒香餸菜



以後係煮蘿蔔蓉
什麼時候搞掂,什麼時候落調味料她們都已略知一二


再將材料放入蘿蔔蓉


加埋粘米漿,有個蘿蔔糕模樣啦!!


蒸之前


蒸之後!!兩個女都急不及待試食,正!!


沒有留言:

張貼留言