2015年2月4日 星期三

我的2015生日

海洋公園真係一年踏足無數次!
上年仲要有全年套票,
不過總是陪兩個女喺兒童樂園玩,
今次終於到我的二人世界同瘋狂機動遊戲時間了!!


這八年來,根本無機會玩機動遊戲,
次次都要拖住兩個女~~
今次仲第一次去海王餐廳食野~~







玩左好多次機動遊戲~~
只是總會被大陸人掃我的雅興!
又總是要迫我聽著完全不懂的普通話賀年歌@@


老公話: 當我地去左台灣便是了!!
是的,一邊呆等機動遊戲的時間,
眨眼向前看,除了職員外九成九都是普通話人!
餘下的零點一成,是數對情侶及數位外籍旅客。。。


我只是看不過眼:大陸人永遠說話要放聲大叫!
更加看不過眼的係,在鯊魚館內狂用閃光燈拍攝!
還有不知何故不停拍打玻璃!!
又又不停大吵大嚷(普通話):喂,你很大呀~你聽到未有呀?游過來呀!
大嬸呀!鯊魚唔x識聽你講野亦聽唔x到架!@@!#$%︿&*(


真係堅燥。。。
邊個話平日海洋公園無咩人??
可能係啦~~無咩香港人囉!
咁邊個話什麼首年自遊行人數下跌??
燥的原因,從來不是因為自覺是香港人所以身價特別高!
更加不再談論什麼五十年不變!
不過,可否讓我聽多一點廣東話?


還好,有個好老公陪足我成日癲!
晚上還食我們最愛的拉麵!

我想,我還是愛大自然多一點呢^^


沒有留言:

張貼留言