2015年2月22日 星期日

初四好友聚會日

一年一度,約好友團拜的日子終於來臨~~
今次去Bertha 家玩,好多小朋友玩具呀!


還有BERTHA 老公負責煎糕點


唔駛自己親手煎糕的感覺真幸福^^


TRACY 這一家,有個聰明美麗的可人兒^^


不過,今日驚覺,子澄已步入小童期,
對BB,對玩具都開始無興趣,
無無聊仲走去幫手執玩具~~

所以,趕頭趕命還走去佐敦谷JOIN 返子澄的同學仔一齊玩,
子澄即刻成個生猛返哂^^


暟澄初時未同子澄同學仔熟絡,
自己走去公園玩~~



熟左啦,當然要一齊玩啦~~




兩袖清風咁JOIN 埋一齊野餐,太趕了:P
真係唔好意思^^


子澄係一隻猴子~~


佢朋友驚訝地走唻問我: 點解子澄玩攀登架咁叻既?
撓個圈也可以呀!!
我都係答:因為佢係猴子麻~~:P


朋友叫子澄教佢跑步~~子澄好爽咁答左句:好呀, 跟我唻呀...
跟住就成支箭咁跑左去~~
佢朋友沒好氣咁走到我面前,我問佢唔係跟子澄學跑步咩?
朋友答:子澄都唔係教我既,佢自己跑左去囉~~

哈哈。。。係既。。。跑步既野。。。真係唔知點教好:P


同學家長映的相,很美很自然





最後唻個大合照先
子澄帶住獅頭映相,同學仔都好奇望下佢~~


咁又過左愉快的一天


沒有留言:

張貼留言