2015年2月17日 星期二

新年假前的學校活動

我這個在職媽媽,一直以唻有賴各位義工家長分享學校活動的相片,
令我可以安坐公司之餘,全情感受學校的氣紛~~

以為小學沈悶無比?
HKBUAS 話我聽唔係囉^^
仍是有年宵活動,仍是全日玩樂


除了勞作設計,早會時間還有真正的舞獅活動睇呀!!


完成勞作後,同學們放置好雜物又開始遊戲活動了!

真心羨慕佢地有自己的雜物櫃及寛闊的走廊~~
還記得自己的小學及中學, 走廊排兩行已沒有位置讓行人通過了!!
雜物櫃麻~~到中五還是要與幾個同學共用一個排球學會櫃,
還常常被老師查問點解我地有櫃放自己野....@@


今天的大食會,家長們預備好多食物~~


我們預備的菠蘿腸仔滯銷了~~^^
不過無所啦! 佢地的食物真係包羅萬有!


喺呢個世代成長的小朋友,
究竟係活在壓力之下,
還是比我的年代更多采多姿呢?


還記得自己的小學生涯,最開心止於聖誕派對了!
依家的小朋友連獅頭都可以玩一餐!!真係好開心~~


另一邊箱,又怎可以少了暟澄的活動相呢^^
又是一群華服小朋友,企定定扮靚靚映張賀年相! 


又是年宵活動,暟澄是幼稚園的大姐姐了!
負責照顧一位N班同學仔,介紹元宵的活節細節~~


還有糕點分享,暟澄又可以扮大頭佛玩過痛快^^



 放學了! 子澄相約舊同學仔回校探老師~~
  

快樂的童年,我諗我已經完全讓兩位女兒感受得到了!^^




沒有留言:

張貼留言