2015年11月26日 星期四

選舉日+WATOTO 義工日

今日好忙,朝早溫好書後,
即時先去做好公民責任~~
我個細路女樣+拖住兩個女一行出選舉場地,
就比生果報夾住做訪問。。。
好彩化左少少淡妝出到鏡啫^^


原來訪問期間,SEASA 痴實我,表情非常搞笑
佢地可能以為自己有份上鏡^^
在兩個女面前,我好少閃縮,
好想表現最大方的一面比亞女睇,做個好榜樣!
所以一開始已問記者喺邊一間報刊,講野都好小心!
可惜。。。最後記者的內文都不是我所講既野HAHA
不過不慍不火的內容,算吧啦^^


下午回學校做WATOTO~~
非洲的小朋友真係好乖,好嚴守紀律,
佢地知每個機會都係值得珍惜~~
佢地見到我地義工家長,會兩排好齊咁向我地打招呼,超讚^^



澄麻麻第一到學校,
喺學校門口映相留念~~^^
學校突然間好似景點一樣~~


被老公偷映正在做義工的我^^
企左半日,很累呢!


沒有留言:

張貼留言