2015年11月26日 星期四

暟澄的校園生活 (G1第一個學期)

暟澄一直比我的感覺,
都係異常飄忽:
唔知佢幾時去左夢遊,唔知佢係咪真識,
唔知佢理解到幾多!! 只知佢好鐘意偷聽我教子澄功課!
只知佢只想表現最好的給我看~~

暟澄的英文拼音一直比較弱~~
但暟澄很努力,就算去洗手間都會放成叠書喺側面,
邊讀邊睇邊去厠所。。。

功課好少要我教,回家拿拿聲就做哂!
有一日佢好興奮話我知,老師話佢係"SUPER STUDENT",所以老師會致電給我!
當時我半信半疑,覺得只係老師哄佢的方法!
講真,NO NEW IS A GOOD NEWS~~老師多數只會打比曳的學生吧了^^

結果一星期後,我真的收到學校老師來電!
當刻我真的很開心,因為老師說了一大堆暟澄上課的優點,
而且完全講唔出缺點。。。(呢下我先覺得恐怖)
我反然同老師講:學校咁多學生,我又無催谷,我深信學術上比暟澄優秀的學生不少,
暟澄可做SUPER STUDEN應該係態度及表現良好,
希望暟澄唔會唔誤會佢係"最叻" 啦...^^

在校的主科評估,其實暟澄的成績都非常不錯!
數學測驗試過拿滿分,
連英文演說都全A* ~~~
我覺得真係有點誇張及驚訝!
在家練習時,邊有老師講到咁激好@@
學校的鼓勵性學習真係令學生好鼓舞^^


就連呢一張校內設計的VA 圖,
VA老師都對暟澄讚口不絕....


又係全A的評估....@@
其實...我呢個亞媽真係好驚青!!
一直希望兩個女喺HIGH LEVEL 之餘不是最TOP果個。。。
做最TOP即係無進步空間囉:P
尤其我個暟澄,對自己要求高,又不太喜歡聽我訓話!非常有主見~~
我常常怕她給自己太大壓力@@


講完學術進度,
都要講下我最擔心暟澄的人際關係!!
暟澄與子澄的性格非常不同!
暟澄可以獨自相處,專注到爆~~唔一定要有朋友喺身邊都可以生活果種!
成日驚佢得罪人多,稱呼人少~~
尤其佢好鐘意話人不是。。。呢個果個都唔乖(最乖係佢自己@@)

初時見佢最受男同學及G2子澄同學歡迎!!
幸運地,暟澄好快搵到自己的朋友圈,
唻緊仲被女同學點名邀請佢去生日會,同學仔話暟澄係佢喺學校其中一個BEST FRIEND
希望兩個女真的可以繼續開心愉快地享受佢地的12年校園生活啦^^


沒有留言:

張貼留言