2015年11月11日 星期三

學校PLAY DAY 親子日2015

由11月起,每朝由我親自煮午飯壼,早餐,束邊子及送兩個寶貝女到學校門口!
今日係親子PLAYDAY 日,我更加會留校半天~^^

首先由澄爸爸送我地去港鐵站坐港鐵!
兩個女都好醒神^^


今天澄爸要返工,
陪伴兩個女玩樂的責任轉交比我同澄公公!
首站由澄公公陪暟澄,我陪子澄~~

唻一張港女自拍照先^^


首先勞作整厠紙筒


同子澄合力整的,佢好鐘意玩縫紉,九成九由佢整的~~
很不錯呀^^


再唻和製成品映合照


另一邊箱,暟澄由澄公公陪伴下,去左中庭玩~~
無窮無盡的綿花糖及爆谷~~^^


不是我陪伴...所以相實在不多~~:P


ROUND 2~~我陪暟澄啦~~
港女自拍相AGAIN~~^^



第一部份暟澄整泥膠~~
好專心的樣子


大大眼睛的ANGRY BIRD^^


同澄媽媽合照


暟澄同同學仔相處得不錯呀^^


另一邊箱的子澄


原來除左中庭, 禮堂內還有其他野玩~~



第3 ROUND 又係整厠紙筒~~


請留意一下我地的進度跟隔離同學比較....
縫紉應該係男士的弱項...但眼見好多爸爸都好努力...值得一讚架^^


我的乖女兒們,似乎你們都很愛學校~~



G1的大合照 


G2的大合照


活動完了,又碰巧遇見子澄的好朋友,
就係咁約埋一齊食麥記。。。。(真係極少機會老麥當正餐比兩個女)


無計啦~~難得的友誼,
我呢個YES MUM 盡量不會SAY NO~~
只希望兩個女健康愉快下成長~~^^




沒有留言:

張貼留言