2015年11月1日 星期日

母親的抉擇家庭慈善步行日

噚日講到,為左今日的活動,放棄左噚日癲玩萬聖節夜的機會,
因為今日要去到半山參加步行籌款,
所以噚晚要盡力休息再休息^^


為慈善活動,瞓少左,玩少左都無所謂



了解母親的抉擇的機構後,
大家都希望身體力行,幫助有需要的一群


晨咁早起身去到半山區寶雲徑~~


主辦機構預備左好多活動比大家


包括攤位遊戲


我兩個女,當然唔執著玩埋一堆


仲玩到上左台唔願落返唻~~:P


仲要未訓練過都跳得有板有眼


好似有份表演咁既款:P





跳完舞,去左嘉年華會果邊玩~~
發現隨地可以用粉筆塗鴉!!
我個女又點會放過呢個機會^^


努力塗塗塗


每幅圖畫都充滿陽光正面活動~~^^


暟澄還要在別人學校寫自己學校個名:P
佢應該真係好愛學校了!!



這次活動,我用左公司名義籌劃,
部份公司同事大合照


起程啦~~全程大概五公里,
我地目標要儲齊貼紙!!


見到"LITTLE SISTER",暟澄話:係我唻架
以後要求映相。。。又真係幾似喎^^


路途上,兩個女女總有爸爸陪伴,真幸福的背影~~


見到DADDY 印章站~~全家一齊合照


BIG SISTER~~


登登登登...完成了!!


返到集合地點,SEASA 又有魔術表演睇
澄爸又可以去籌款攤位買熱狗食!!
幫到人,又玩得,食得,行得!!多好的活動呢^^


回程去左IFC食壽司




澄爸話未試過近距離見摩天輪 (佢真的大鄉里出城~~)
要求著制服的一家唻張大合照呢^^


感恩我們的家整整齊齊,健健康康,幸福快樂地生活^^

沒有留言:

張貼留言