2015年11月30日 星期一

MAKER FAIRE HK & G1 BIRTHDAY PARTY

星期五收到學校電郵,
通知有呢項活動~~
地點近我又就啱時間~~拿拿臨上網登記活動^^

一向支持本地學生創作~~
會場有大大小小的設計


呢個高達模型真係好似呀!



香港,原來還有一群有創意的學校及學生


第一個活動係免費手繪袋~~


其實仲有好多野玩,可惜我地唔夠時間~~


只能揀兩款創意活動!!

老師們都好有心機教亞女繪畫



完成啦!!
暟澄好滿意自己的作品,
子澄就麻麻滿意啦~~我一早同佢講左,吉蒂貓好難畫得似^^ 我知佢已好努力啦~~


努力繪畫一小時後,
我地轉戰整屬於自己設計的燈飾~~


亞女的設計將會放喺呢度作展覽用途


揀左JOY (樂黃) & HOPEFUL (望紫) 的顏色代表對香港的心聲


設計完仲要用雕刻刀用心去整


最鐘意映兩個女專注樣^^



完成啦~~


成為此項活動展覽的其中一部份




玩完MAKER FAIRE 活動,
即刻起去美孚參加暟澄同學生日會!


見到暟澄同同學仔關係好好,學校生活愉快
我真係覺得好開心


而且暟澄喺學校的努力,
都得到同學仔與家長分及認同!


希望子澄同暟澄繼續佢地的愉快童年生活啦^^



沒有留言:

張貼留言