2014年11月2日 星期日

Brownie's Adventure - The HK Wetland Park

其實今次的功課,
係要寫滿兩版A4字,每版大概20行的英文周記~~
好多人都會問:咁咪即係家長做功課~~
不過我真心覺得,陪子澄搜集資料的同時,
其實我自己學左好多野!
讀中學時都唔會寫兩版英文字架:P
今日去完濕地公園,仲學埋彈塗魚的英文串法,
噚日又學左候鳥的寫法!
真係覺得自己同個女一齊學習中!
教個女點樣整理作文大網,點樣搜本資料,
點樣加減作文的內容等,
其實作文內容八成都係子澄自己諗,
我只係從旁協助點樣整理句子,點樣用過去或現在式等。

今日帶左Brownie去香港濕地公園


濕地公園的地圖


我呢個美二女,尤其喺迷宮映張相都咁靚^^
真係忍唔住讚下自己個細女HAHA



特別鳴謝澄爸爸駕車至老遠的天水圍,
仲做埋响導



坦白講,濕地公園無咩野玩:P
叫澄爸或SEASA 了解下植物特徵,佢地會啋我都傻,
呢個室內遊樂場,
應該係山長水遠唻到天水圍的主旨~~



因為真係好好玩^^


我就覺得有時間氣力的話,
同小朋友一齊到呢D郊區地方,
係一生一大樂事^^



離遠觀察候鳥的舉動


兩個女都睇到面形扭曲~~



行左幾小時,最吸引的應該要數睇彈塗魚了:P


好寫意的一個下午


之後仲去左元朗食B仔涼粉^^
很滿足的一個假期~~
回到家還要拼命寫Brownie週記呢^^


2 則留言: