2014年11月28日 星期五

喜極而泣~~兩個女可以一齊讀同一間小學啦!

記憶之中,我不太會感受"喜極而泣"的感覺~
記得結婚的時候,我老公攬住我爸爸爆喊,
我個心只係諗:駛唔駛呀?

今日,我終於完全感受到什麼叫"喜極而泣"!!

我愛兩個女兒,她們在我心目中無分高低!
子澄上年玩選校遊戲時,已令我死了很多細胞!
今年輪到暟澄,其實死的細胞更多!
不是因為暟澄能力有限,而是因為暟澄的選擇得返一個!
其實暟澄的面試成績非常好,有其他學校的學位在手~~
但那一次告訴她有學校收了!
她的反應竟然是扁咀說不要讀這間,要同家姐同校。。。
那刻我知,我要用盡所有方法,希望暟澄如願以償!!


今年王錦輝小學申請人次達4500人!
暟澄的優勢係SIBLING加分~~
但私直小學根本唔會留位比SIBLING,
王錦輝往年收SIBLING亦只得八成學生!!


首輪面試後得"後補生"的信,
心灰要等到六月吧?
幸運地在學校的次輪面試完成後不足一星期,
收到學校電話通知有次輪面試了!
對我來說達八成成功的面試後再等結果~~



是的,結果是預左SIBLING WAITING,
但當真的收到呢個結果的時候,
心情真的好灰好灰。。。
究竟要我一等再等到幾時呢?下年六月?七月??
開始又過著唉聲嘆氣,板著面對著老公訴苦的日子了。。。

一方面老公哄我就算WAITING 應該都係排頭位....
另一方面又有學位需要付註冊費了!
進退兩難的時間,我決定忍痛割愛放棄私校學位,
因為我深知對暟澄來說,讀邊間都不及讀王錦輝理想,
倒不如留守紅磡網算了!以後努力寫求位信就是了!!

就在我決定放位後的第二日(即王錦輝面試結果後的一星期),
峰迴路轉地收到王錦輝小學的WAITING CALL電話~~
掛線後即致電給老公,在馬路中央,梨花帶雨地喊著說王錦輝收左暟澄啦!
失而復得的感覺,真的教撓我珍惜現時擁有的一切!
我知道不是每位SIBLING 都好似我咁幸運,大多數仍在等待中,
真心希望其他SIBLING 盡快收到喜訊的來電!

兄弟姐妹同一間學校,
在幼稚園的時間我已完全感受得到她們的歡樂和喜悅!
選擇私直學校實在要接受呢個風險!
所以我真的好希望,兩位女兒都同樣懂得珍惜擁有的一切~~



這只是學習的起步,我完成做母親應付的責任,
往後的學習路怎樣行就要由你們自己承擔及守望相助~~
而且在這往後的十二年,我再不需要為催谷,呈分及升中派位而憂慮,
努力教好兩女的品德及擴闊佢地的視野!

特別鳴謝子澄的努力扶持及協助暟澄達成願望;
另外亦要多謝暟澄的面試表現及各方的進取心;
當然最重要多謝一直晚晚聽我訴苦的鄒爸爸,
在教育路上互相合作,互相取長補短地萌芽兩位可愛的女兒成長^^

4 則留言:

  1. 恭喜!恭喜!真係好值得喜極而泣~
    唔知點解,我一直都對暟澄佢好有信心。暟澄叻叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個都係講呢d:話對暟澄好有信心。。佢d面試蝦碌野真係足夠我笑佢一世呀!同埋學位既野根本係講緣份!無緣的話就算係高錕質素都無用。。。不過依家真係鬆哂可以約食飯啦~~yeah^^ (多謝EMILY EE的祝賀^^)

      刪除
    2. 係吖!我同VC上星期都有講開,想問吓大家在聖誕約出來食飯,又或者比小朋友見吓面玩吓。

      刪除
    3. WHATSAPP 傾啦^^ 暫時20/12 OK, 25-28/12 我都唔得, 1/1 要夜晚 3/1 有LUNCH 飲宴都唔得呀@@

      刪除