2014年4月23日 星期三

復活假~中山九江回鄉遊 (DAY 5) 九江故鄉

這天一早便有鄉下親友接送我們回婆婆的鄉下:佛山九江,
亦是這次旅行的主要目的~~
太舅公即係太婆的哥哥生日飯宴~~
兩個女陪同下,成條村的親友稱呼都升哂呢啦~~^^

圖為婆婆與佢的哥哥合照

......又係三位港女的自拍相~~:P


年紀老邁,其實佢地都在雞同鴨講,
耳的聽不清,眼的看不清,
但就是血濃於水,你有你講,我有我講,
就是這樣不停講。。。傾足兩日呢^^


我兩個女都唔會覺得悶~~
無無聊聊又笑一餐~~


回鄉後,每一次都係成枱食物。。。。
每一餐都係食唔哂~~


踏入鄉下的第一步,
每件事都好新奇,
而我的蚊怕水亦用上大半支了!!


六天的行程,我都幫SEASA 打扮得如兩位鄉下妹:P
舊衫褲,著完就掉唔駛煩~~





這棵樹,係出自我手種植的,
當年只是八歲的我,今日帶同女兒回來探親兼親歷自已的歷史^^



穿過村的小巷,婆婆每戶都認識,
每戶都會打招呼~~


這才是太婆出世的地方~~
除了祖先靈位,就是頽垣敗瓦



SEASA都好細心傾聽太婆的故事~~


太婆回到鄉下,個人都精神點,更有活力呢~~


太婆留在鄉下同親友團聚,
我們一家陪公公婆婆遊九江


SEASA第一次連車上船過江


大陸的變化真的很大,
村外隔條街已是十幾層高的住宅,
對面江的小島還變成旅遊景點~~

一望無際的田園景色


玩完又回鄉摘下紫蘇葉



話咁快又到晚飯時間,
這晚親友請客食農家菜~~










被這碟餸嚇壞了。。。。初時我同澄婆沝都覺得似老鼠


其實只係釀椒~~


SENT 相比澄爸看,澄爸都以為係老鼠~~:P


這晚,終於住酒店,不用餵蚊了~~~~:P


還專登回鄉放下煙花~~大人細路都好開心^^


沒有留言:

張貼留言