2014年4月6日 星期日

迪士尼畢業禮

寫迪士尼畢業禮的趣事之前,
首先想借個位訴下心聲^^

其實,我一直都不建議學校搞呢類活動~~
我個女畢業,關米奇老味鬼事咩!!
唔鐘意被迫,人群壓力參加商業活動~~
又無教育意義,又要同大陸人迫及排成日隊!!
一天兩大一小連食的消費已接近千五@@

咁多苦水係因為到最後,還是敵不過"愉快童年"的口號@@
還是要向惡勢力低頭參加!!!
唯一令我值得驕傲的,係同暟澄傾掂數,
堅持返學日子不能隨意請假去迪士尼玩!
下年輪到暟澄畢業,子澄小一一樣無得去~~
更值得驕傲的係,我的暟澄乖巧得完全接受我的道理呢^^
總算係達成唔比迪士尼屈得太盡的心態:P

仲有,去迪士尼玩,個個都話要扮公主去。。。。。
我們一家講過,公主不是靠一條裙去扮出唻,
所以今日同子澄著左條花女裙應下景。。。。
(跑唻跑去都唔明點解要著花女裙@@)


著起條畢業袍都好醒神呀


呢個老豆返完通宵,同我一樣鬧哂都要不眠見證個女的每一刻!!
(搞到我老豆無覺好瞓,你話係咪著哂火!!)



最開心永遠係無知的小朋友。。。。
幸好子澄實在人緣很好,周圍同同學映相




等入場,等映相,就係咁等左大半天~~
今日仲要有十間幼稚園排隊映,我地叫"幸運地"排第二,
又一堆@#$%︿&*在我腦海中浮現!!


子澄被編排中間一行近米奇老尾側的位置映相 


畢業相係免費送比我地既,
呢張HIGH FIVE 相就要比錢!!
我呢D 孤寒家長啋你都傻!!


還有一點,迪士尼的不文明規定,
入場係唔可以帶水帶食物,因你要喺園內消費架麻??
幸好珍寶珠花束及小童水係另計的!


都要著住件袍同班主任,校長映下相




又點少得家庭照呢~~^^


無聊左半天,下半天都不見得唔無聊,
去了新開的小小世界,由頭到尾只聽到老公喺側邊嘈嘈嘈,
小朋友嘩嘩嘩。。。。。@@


再去睇4D戲,子澄八成時間都係呢個樣~~。。。




成班家長團購去左食中菜。。。
我都唔想提了。。。諗住2圍一齊傾下計,
點知幾張8個人坐的枱比我。。。
食物又麻麻。。。意義何在呢@@
(但都要多謝搞手,搞手都唔知酒樓的安排@@)

食飽又去玩過
激流遊戲分三行排隊:廣東話,國語,英語
諗住排英文實最快啦~~
SORRY,原來廣東話果行無人排囉。。。。
國語果行排兩三架船先到英語囉。。。
又一個!@#$%︿&*位@@
這是香港來的嗎?????


同學仔話去玩跳傘,見到條龍起碼排一個鐘已唔開胃。。。
趁老公提早返屋企休息前,放低子澄比其他家長照顧,
我同老公排更刺激的玩意
(成個旅行最開心的係有其他人幫手照顧子澄:P)


去埋睇小熊維尼,呆坐等花車循遊。。。
又係好彩家長去慣去熟,知道咩位係靚位~~


子澄仲被邀請出去跳舞同埋玩^^


花車循遊後,玩多兩個遊戲就離開了!
原因係睇埋煙花超迫人,又迫我食埋晚飯先走得。。。
倒不如跟子澄商量,回家陪暟澄仲開心^^

備註:今日返到公司,上司話我間學校好,唔呃錢去迪士尼玩,
佢識的名幼去親旅行下下比成千蚊~~
咁我條氣係咪應該要順返D呢:P

沒有留言:

張貼留言