2014年4月9日 星期三

填色比賽

每次只要學校有填色比賽,
不論什麼形式我都會讓SEASA參加,
全部都係旨在參與~~

今次的比賽需要上FACEBOOK 登記下載又讚好,
有機會看見其他作品,
發現SEASA的填色功架都不錯呀^^


尤其暟澄的進步令我頗驚訝~~
坦白講,佢的藝術感細緻,
只要肯比時間佢,佢的用色及繪畫方法都出乎我以料之外~~


幾個月前我還在擔心佢的能力遜於子澄,
仍在為佢擔心考小一面試的時候,
突然間,佢又已學懂寫自己的名字,
還要每日自發性寫幾次,
幫忙到保安員室簽收垃圾袋時又要寫中文全名~~
所以,真係抵佢每天不停進步^^


還有一星期才到復活節假期,
我問SEASA想旅行前後什麼時候做復活節功課,
佢地話即時做。。。
佢地邊做,我邊勸佢地唔駛一日內做哂。。。
結果真的成本做哂啦^^
復活節假去完旅行後,就會開始做暑期功課,
因升小一的暑期作業超厚,佢地的暑期又超短@@
八月尾又話開始返小一適應週....真係忙到出煙!!


沒有留言:

張貼留言