2014年2月15日 星期六

家長日 (子澄K3上學期)



先講講呢位鄒子澄小女孩:

各班有兩位班主任,
子澄有一位班主任較嚴(但我主力不是見呢位老師),
難得佢喺家長日有空檔時間,捉住佢傾計,
想睇下佢對子澄有咩評價(佢的嚴厲程度,
係連我覺得班中最叻的女孩都比佢不停數缺點)
佢竟然只係話:子澄真係好可愛,好得意的一個小女孩,
好好玩,無秘密,CHOK CHOK 下佢就會講野比人知~~~
.....呢D.....就係呢位嚴厲老師比子澄的評語????????????????

入到課室,另一位班主任第一句就話:子澄係一個好搞笑的小女孩。。。。。
以下係老師大概描述子澄的內容:
子澄的性格大開大合,好十三點,好似一個傻大姐咁,
雖然有求其的時候,坐喺度都可以突然放軟哂咁。。
慶幸子澄有自我反省的樂天性格,指出錯處時會好快糾正~~
能力屬於班中的頭幾位,而且好肯幫助其他同學,
好有領導才能!
最難得的係佢無因此而擺出驕傲的態度,
好得人鐘意~~我相信家長的教育及配合得好好,
希望家長能夠繼續呢貫教育作風!
我亦相信活動教學的學校非常適合子澄,
因為佢的十三點性格,在傳統學校可能比較管束;
子澄不鐘意受壓,因佢認為自己有能力不受大人控制而又可以做好本份!

學術上不需要擔心子澄,佢絕對無問題;
社交方面亦不需要操心,佢亦無問題;
情緒管理方面,子澄的確會因為做錯事而先發制人大喊左先,
因為佢的性格就係咁大開大合,
但冷靜過後佢都會知道點改善。。。所以唔駛太擔心。。。。
感情事麻。。。正常社交,沒有過份早熟,放心放心。。。。
我相信家長喺屋企用左好多時間去培養兩個女,
你地繼續向住呢個方向咁教就可以架啦。。。。

WELL....老師~~~
首先多謝你地可以將子澄的缺點化成優點咁睇^^
更加多謝你地認同我的教育概念,這點令我同老公都覺得好鼓舞,
最後多謝你地令子澄有一個相當愉快的幼稚園生活^^

其實...你地的評語反然令我有點壓力:
老公問我點解老師咁樣讚你個女都唔開心?
我話:這只是教育的起步!幸運地女兒的起步很好,
但如果下次家長日或小學時,老師指出女兒的弱項你會否感到不爽??
要一直找到好老師實在不是易事,我希望在女兒遇上困難時可以與女兒共同面對逆境!
這點。。。可能就是我的壓力來源及隱憂吧^^
不過,還是要努力樂觀面對來的挑戰呢!!

沒有留言:

張貼留言