2014年2月14日 星期五

情人節禮物2014

情人節呢D日子....我的確好少提~~
因我相信,有愛的話日日都係情人節麻!
不過,花仍然樂意收既^^


而且今日情人節有點不同,
澄爸終於願望成真:有樓有車有名錶有生意有工人有家庭。。。
(數左咁多野,好似好中產,但我戶口無錢囉~~@@慘!!)
雖然係二手車,但代步的,工作有需要的,佢自己一力承擔的。。。
我都無謂比太多意見及插手了!


第一張私家車二人合照^^


因為老公要練返熟點駕車,
所以非常漫無目的地。。。去到大尾篤,
又見到大大觀音了!!


為了方便泊車,又去返呢間開心BB棧食野!


最開心的除左澄爸外,
一定要數呢兩位小姐啦!
澄爸接放學,兩位小姐興奮緊張又開心!
仲非常期待下次坐車的機會!
我諗,成家人只有我一個唔贊成買車囉:P


2 則留言:

  1. 澄爸終於願望成真~恭喜您地一家成為車主吖~

    回覆刪除
    回覆
    1. 車主係佢一個:P 佢只係一家代用司機:P

      刪除