2014年2月3日 星期一

生日快樂2014

一年一度的二人世界生日,
昨晚起將SEASA 交到上水跟麻麻遊玩後,
由零晨起順利展開!
第一站係睇"金雞SSSSS"^^

第二站:等瞓夠休息夠,
起身去火車站食個靚早餐就起程~~


老公話,我都係適合大自然多一點~~


租架單車,由大埔踩到大尾篤


去草地映下靚相,我已心滿意足~~


再食我想食的野!!
未試過的客家菜!!好好食架!!


跟住去我好想去的一間藝術餐廳參觀


周圍去下,映下相,
樂得清閒


這就是我想要的生活~~簡簡單單


二人世界,食個飽都好味D架^^


祝我生日快樂,一家身體健康,兩女快高長大,
暟澄今年順利考到心儀小學就FIT 哂啦!!








沒有留言:

張貼留言