2014年2月15日 星期六

家長日(暟澄K2上學期)



好啦,講完子澄,又要講講呢位鄒暟澄小女孩:

暟澄的兩位班主任:一位跟左暟澄兩年,一位是新任兩個月的老師
今次家長日見哂兩位老師

入到課室,預了班主任會先問我暟澄在家的情況,
我當然預備充足,滔滔不絕咁形容我呢個小辣椒~~
最後,我總會加一句:我知老師認識的鄒暟澄與我的形容不一,
所以我都想了解老師認識的暟澄是怎樣的一個女孩及有什麼缺點可以改善~~~

兩位老師笑了幾聲,認同了我的意思:佢地認識的暟澄與我認識的暟澄好似係兩個人:P
以下係老師大概描述暟澄的內容:
暟澄貪靚樂觀有禮,
能力屬於較成熟的一群,
常帶領同組同學分析問題,亦會主動答問題。
而且在班中,暟澄係比較聽話的一群,用心聽指領並服從沒有駁咀情況。

語言能力方面:好重視不同人用不同語言,不會混淆語言,
語言發展亦相當不錯。
功課亦做得井井有條,有規律自理;
社交方面都無問題喎,
對於小學面試表現可能言之尚早,
但老師相信暟澄絕對無問題亦不會有依賴情況影響表現。

每次家長日都問老師:暟澄有咩缺點需要改善?
每次得出的答案都係:真係睇唔到暟澄喺學校有咩缺點喎。。。。

難得的係,連暟澄爸爸都認同,
暟澄只有在我面前才會將缺點表露無遺,
在外是一個完美主義者~~

更難得的係:不同的課室,不同的老師有同一個令人振奮的訊息:
老師指出,很榮幸有機會分別教授過子澄及暟澄,
眼見兩個女的表現,待人接物及一切都發展得好好,
相信爸爸媽媽用左好多心機時間去培養兩個女。。。。。
這刻我再重申,我係一個懶媽媽!老師反然用一個疑惑的眼神望住我@@
以後話工人姐姐的配合亦發揮好大的作用!
因為好多工人姐姐為左做野快D都會幫小朋友預備哂所有野,
呢方面,我的確費盡心機教導工人點樣與我配合訓練兩個女的獨立自理!^^
工人的朋友無一不驚訝佢的小僱主要自己拎書包,去公園玩時話走就要走^^

再者,兩女的獨立思考能力,或多或少係因為我"懶"得幫佢地做和事老,
佢地有很多的創意空間,嘈吵打交的空間:P
自己的問題,自己去解決!
有無工人的時間也好,整亂地方就自己執!唔執我就掃哂D玩具出街!
想食飯?自己拎碗筷吧!
功課求其寫??你過到自己個關就可以啦!你覺得老師接受就可以啦!
通常佢地會重申看一遍功課,連自己都接受唔到就笑一笑,擦一擦重申做過!

沒有補習沒有密集式的興趣班,
所以如果講培養麻。。。。
"懶"應該係我當亞媽的核心價值觀HAHAH

沒有留言:

張貼留言