2014年2月18日 星期二

沒有工人,還有並肩的你

小事一摏,由15/2-22/2 無工人一星期啫~~
美國朋友們個個都係咁湊小朋友架啦^^

雖然小事,但我有堅持,
堅持屋企仍然咁乾淨,
堅持兩公婆夾手夾腳搞得掂,
堅持照常返工,唔影響公司運作。。。
堅持在這個重要日子協助兩女更獨立自理,仲要幫手做家務。。。

害怕的天有不測之風雲應驗了!
兩個女同時作病,鼻水長流。。。瞓唔好,有聲咳。。。
加埋鄒大少無心之單打說話。。。個人開始癲癲地。。。。

好彩,鄒大少用一天平日放假的機會幫我做家務煮飯,






曙光初露,話我知我不是孤軍作戰!
之後的時間,我要更積極做得更好!
要做一個在職全能的好媽媽^^。


平日早上時間:早起半小時預備早餐梳洗換衫,送返學後再返工
平日放工時間:老公接放學教功課;我買餸煮飯洗碗洗衫協助兩女沖澡同埋睡前故事!
常恒的時間表,雖然兩女帶病在身,還是笑面積極學習並協助我完成家務!
一家人齊心。。。無野解決不了^^


不得不提我家兩位小幫手,認認真真的協助我,
還很怕我遲到被老闆責罵,朝早拿拿臨起身換衫返學^^
夜晚沖操刷牙又一手一腳搞掂!! 不得不讚呢^^

4 則留言:

  1. 我諗您最開心係原來唔係得澄媽自己在單獨作戰嘅~
    一家人合作!乜野事都難唔到您地嘅~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~盡量唔想煩到其他人,一家人分工就最好啦^^ 佢地肯幫我都係因為驚我辛苦錫我啫! 而且兩個女都好SWEET~~怕我返工遲到比人鬧, 朝早好合作^^

      刪除
    2. 澄媽兩個囡囡咁乖, 真係好安慰吖~
      我依家仲要每晚叫餐飽佢地先肯去瞓, 有時見佢地返到屋企咁開心, 又想同佢地玩多陣先瞓, 所以攪到愈來愈夜瞓~

      刪除
    3. 初時佢地勁嗲我要我陪瞓, 又掛住玩等; 跟住比亞爸大鬧, 之後就靜到連蚊飛過都聽到~~工人返唻後佢地都好自滿咁話日日自己瞓唔駛人陪^^ (不過之後可能又係慣左工人姐姐同房^^)

      刪除