2016年2月26日 星期五

義工家長@衛生教育展覽及資料中心

一年一度,申請做家長義的的校外參觀活動,
又比我幸運地抽中~~^^YEAH!!
暟澄期望已久,因為佢真係好鐘意我^^

因為暟澄太鐘意我,所以千叮萬囑佢要多同朋友仔玩,
唔好掛住痴住我~~

喺校車,見到佢好活躍地同朋友仔傾計^^


咁多小朋友由廣東道行上九龍公園, 
做義工家長都係要步步留神~~



暟澄成日都遙遠張望著我~~:P


先去聽講座


個講座浮誇得唻好搞笑低能~:P
所以每個同學仔都好專心地學習中


聽完講座,轉到展覽室玩~~


呢部份,其實我成日都帶SEASA 去玩~
今日因人太多太多,
時間又不太足夠,暟澄有D無癮又唔想排隊比人打尖+浪費時間,
決定拎筆袋出唻做工作紙~~^^


幾熱鬧^^ 平日我地唻到全場得小貓一兩隻架喳:P


玩左十分鐘地下展覽室後,就排隊上樓上展覽室~~
其實都幾"走馬看花"...@@
我又要成日執下鴨仔叫排隊:P


都幾攰,幾大壓力同埋幾忙~~
所以完成任務,離開學校後,
個頭真係有點重!!
真心佩服老師^^這份工真不易做呢~~^^

沒有留言:

張貼留言