2016年2月5日 星期五

新年聯歡活動@學校篇

自己細時的學校生活,
最期待的一定係開PARTY,
我兩個女又點會例外呢?
這天有勞作活動,又可以睇舞獅,仲有好多攤位活動比佢地去玩~

鏡頭對住子澄先~~
我呢個四眼小妹妹^^


同學仔都好努力做揮春



以後就係大食會


佢地依家好有自己立場:
整咩食, 整幾多都一早傾好,返屋企通知父母要預備咩就是了^^
我地預備魚蛋^^快靚正!!


子澄係VA 組的組長~~
但佢話VA 組長好悶,想轉工:P


2A的大合照


鏡頭轉去另一邊箱~~
暟澄都係忙緊整勞作^^


忙完又係等開餐~~ 


呢邊好似勁豐富喎~~仲要食得哂!!好勁!!


又係要多謝一班義工家長幫手映相同埋照顧學生呢~~^^

仲要幫我的美少女映下新年相^^ 


戶外,還有很多攤位遊戲,禮物等~~ 



玩之餘又可以試下賀年食物~~勁開心


圍住免費任食爆谷~~真興奮開心!!


財神呀!!


呢兩位,聽聞係暟澄G1最好的朋友仔^^


暟澄的新年願望...好多喎^^



放左學,澄媽例叫兩個女節日前探望幼稚園老師~~
尊師重道仍然係我希望兩個女學習的首要任務^^

當然亦要約埋舊同學一齊癲,一齊玩下啦~~





很愉快地迎接新年假期的來臨~~


沒有留言:

張貼留言