2016年2月10日 星期三

初三@愉景灣

今日目的地本身唔係愉景灣架~~
我仲有個免費坐昂平360 的機會,
去到東涌。。。才發現人龍尾不見了!
好似起碼要排三小時(點解仲有人肯排龍尾。。。。。)
連巴士上大佛的係唔見龍尾。。。。

谷鬼氣,同老公講邊條巴士隊最短我地就排邊行。。。
結果去左愉景灣~~^^



塞翁失馬,焉之非福~~
去左一個好寧靜的世外桃園~~yeah




人不多,空氣好,又有"洋"氣~~
見到西人韓人日人多~~
一句普通話都聽唔到!!!
連午餐都要揀Subway 食^^


無去愉景灣北部,
只是沿沙灘行下玩下,
好容易又過左個開心愉快的下午






赤腳玩千秋,兩個女都覺得好自在~~




見到個鬼妹仔爬呢棵樹,
我地當然唔執輸又叫個女學下爬樹啦


香港人,有幾多個夠膽比仔女徒手爬樹!
外國呢。。。呢D係基本技能咁滯:P


小妮子妹妹都有D驚架!!
但都順利自己爬上樹!!



玩完又去返東涌。。。。OUTLET 位置....
又係人多普通話多~~
究竟,我地有無機會過愉景灣般的日常生活呢^^
呢個應該係我退休後的願望吧^^


沒有留言:

張貼留言