2016年2月5日 星期五

我的愉快生日@2016

本來,今日想免費坐昂坪360,點知昂坪由1/2-5/2 為維修期。。。
本來,想感受一下真。獅子山下的感覺,點知比老公話我痴線。。。
本來,愛望海愛自由的我想去西貢環島遊,點知去過哂,仲要只喺橋咀島上岸。。。

不過,生日總會有令人興奮的發現^^

沿路駛入西貢,經過白沙灣,
指住呢楝建築同老公講:好耐之前已經想試下食呢間餐廳~~


老公轉個圈,好型咁話:想試咪試囉~~^^
就係咁,停左喺呢度的停車場


呢間餐廳叫HEBE ONE ON ONE
 

食中東菜的,好多飲食雜誌都訪問過
 

次次去西貢都來去沖沖,一早已預約或已有目的地
趁今日漫無目的地漫遊~~
算係咁啱得咁橋的搵食機會^^
 

因為係平日,所以餐廳人不多,
搵左個望海靚位(但有膠檔風+遮住左~)
 

同老公合照先~


好好味的中東雜菜湯
 

食餐飯都好滿足呀!
 
 

 

之後落到西貢,仍然邊行邊搵新奇野!
呢間果攤,每次唻到老公都必買新鮮果汁,
今日老闆娘知道係我生日,
仲專登免費送碗紅棗圓肉杞子桑寄生茶比我飲^^
 

都買唔少野架^^
 

老公話頭先食唔飽,
唔夠三點又話食意大利菜。。。
 

有驚喜的PIZZA~~正!
 
 

其實,今日仲可以有免費遊海洋公園呢個活動,
但我兩位大小姐已不停問我生日會唔會陪佢地~~
我兩個心肝寶貝咁掛住我,又叫我點捨得唔理佢地?
我又知我爸爸媽媽都好掛住我,
所以五點幾就接埋父母返紅磡,
預備去大排檔食海鮮~~
 
 
 
 
 

老公問點解生日去大排檔呀?
都無咩特別又麻麻好食之麻~^^
這天我已很滿足,食物已是其次,
我只想一家齊齊整整,優閒地陪我食豐富的晚餐^^

多謝你地陪伴我一生一世^^
 

沒有留言:

張貼留言