2014年1月12日 星期日

停不了的生日會~~

無計啦~~我兩個女朋友太多,
假日都忙於參加生日會WAHAHA,
做父母的好似打佢地工咁:預備生日禮物,接送陪玩等。。。
星期六首先參加吳寶琪的生日會





星期日又去左參加黃俊彥的生日會~~~


讓我再一次發現,
我兩個女同好同學洛怡,係唯一的三個女孩子鐘意群埋男仔玩男仔玩意~~
其他的女孩坐埋一邊!!
無咩特別原因!我兩個女對任何事物都好奇,
又唔會姐手姐腳怕醜或分男女玩意~~
這一點。。。我係十分欣賞的!
還記得自己小時候,模型旋螺打機呢D真係唔會接觸!男仔玩架麻:P
我無興趣=永遠都唔識玩~~^^


咩事令SEASA看得咁著迷呢??


原來又有魔術表演


又有集體遊戲


兩個女,日日都咁開心^^


2 則留言: