2014年1月24日 星期五

BALI 2014 (DAY 2) 大飲大食

9點鐘先係早餐時間,
大家盡情瞓夠為止

我們的財政大臣加領隊VINCCI 表妹^^


今日的目的地係海灘~~
其實,我對海灘的要求唔高,
大人細路玩得開心就夠了!!









因為係難得的家人旅行~~


去完海灘,又係中午搵食時間~~

呢度食咩都係炸咁滯:P





去到邊都係咁大排人




食飽回到VILLAS,
美國表妹BELL BELL 已到埗!!
這是珍貴的第四代合照!難得的齊人呢!!



夕陽就是這樣美~~


其實游水的時間好易過,
因又要預備沖澡更衣!
夜晚,司機帶左我地去一個類似當地的大排檔~~


haha,真係多謝哂!!
大人敢食唔怕疴,都要顧及小朋友的肚皮:p


決定轉戰高級餐廳~~
我們係旅客,來享受架麻:p



映下拖鞋都覺得型到爆:p



呢餐係西餐+印尼餐,好好食!!




又係大合照的時間~~


夜晚,新郎去左我地VILLAS一齊玩


每次我等澄豬瞓著後,又再玩過痛快~^^




2 則留言:

  1. 好開心喎~去旅行最開心, 有一大班人去旅行就仲happy~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大班有大班的開心熱鬧~~當然最開心係大把人幫我湊女HAHAH

      刪除