2014年1月8日 星期三

女孩子的世界+結婚註冊九周年


我常常說,年代不同,現在的小孩和我個年代的幸福不同;
而我個女兒其中之一個幸福原因,
就係有個給予她適當自由的媽咪,
而呢個媽咪仲會協助佢發展不同的人際網絡^^

 今日,澄媽又與其他媽咪安排HOME PARTY 活動給女兒們,
澄媽好少多問HOME PARTY 有咩野玩,
總之小朋友開心就是了!!

原來,今日約埋由美國回港的舊同學芊芊,
進行一個女孩子的化妝扮靚PARTY~~

芊芊在美國生活,
有著柔情似水的性格,仲有美國妹的貪靚特徵^^

佢今日當上化妝師,成副武裝為個女孩子扮靚


要畫眼影


塗唇膏


嘩~~看看子澄個樣幾滿足~~


又點少得輪到暟澄扮靚呢~~


芊芊媽媽仲幫佢地預備假指甲


坦白講,呢D咁的小玩意,
澄媽又點會主動買比澄豬玩呀:P


不過小朋友一齊玩,一次半次的扮靚感受係好事的!
總認為細時滿足了佢的基本的好奇心,大時反叛極都會同媽咪商討!
澄豬亦知道,唔過份的要求,澄媽係會讓佢地愉快行佢地認為對的路!


嘩哈哈。。。靚到呢~~


不過講真,這晚我比兩女早回家,
當大門打開見到暟澄時,
我的第一個反應係:做咩又生眼瘡HAHA
紅色的眼影麻:P


女仔堆~~這份友誼多麼難能可貴!!


佢地個勢好似選美大會咁~~


放學後,兩個女有兩個女的經歷,
我同老公有我地的二人世界慶祝註冊九周年~~
沒有過千的晚餐,沒有繁華的夜景襯托,
只有一條$298的魽魚及蒜泥白肉~~
好好味又食得好得戚!! 得戚在於這條是這晚最後一條的魽魚都被我們食了!
再來的食客一個又一個叫這魚,一個又一個失望的表情!!
看看我兩幾得戚~~HAHAHA


平淡滿足永遠便是福!

2 則留言:

  1. 您們這一家的生活, 一點也不平淡, 但的確好幸福喔~

    回覆刪除
    回覆
    1. 平淡呀~~~我想要天空之城的刺激浪漫旅程:PWAHAHA

      刪除