2014年1月1日 星期三

2014行大運

一大清早,比返工還要早起身,
就係為左同澄婆婆一齊行個2014大運^^

今日行程相當豐富,
所以暟澄背左一個大大的袋裝零食同行^^


第一站係去屯門騎術馬場,
COOL~~~D馬四處都有




其實主要目的係去呢度的紅樓,
同SEASA講下中國的歷史,
又上了一堂好好的國民教育課^^


澄媽簡單話:以前有兩幫中國人打交,
就好似哥哥同弟弟打交咁,
打輸左的去左台灣,打勝的留喺中國統治我們:
輸了的就係今日呢支青天白日滿地紅的中華民國國旗的台灣;
勝了的就係今日五星國旗的中華人民共和國的中國。


子澄問:係咪我地羸左?
我話:我地無份打交,我地無羸到,羸的係中國政府~~^^
就算邊方面輸羸,我地都係中國人;
子澄再問:咁打交邊個唔啱先架?
我話:對錯就要留返佢再大一點,讀多D書自己了解消化~~
歷史無話全對或全錯,只有你自己用腦去判斷^^


這天在這裡聚首的,都係當日支持呢支旗的中國人!
小孩只需簡單知道一點點,
又過樣開心快樂的童年就好了^^



離開紅樓,好快我地就去左流浮山食海鮮~~
要照顧兩個女,實在無時間相機食飯先^^

唯有周圍映下相,SEASA都係第一次見哂蠔情景


食飽飽,去左壽桃牌工場睇電視學整麵,
又去左美味棧買手信~~


仲去左食$10任何豆腐花~~
澄媽食左三碗呢^^,呢隻碗已添左五碗架啦~~HAHA 抵到爛!


最後的行程係去觀景台睇青馬大橋~~


其實今日的行程,所有景點澄媽都係第一次去~~


美少女留倩影~~


澄婆婆仲抱起SEASA睇望遠鏡呢^^


快樂的行程,一切由2014年開始^^

沒有留言:

張貼留言