2013年12月7日 星期六

山頂遊

傑爸要求過好幾次上山頂,
試過兩次去到門口,被人龍嚇走了!
今天,我們十個堅持要上山去^^
 
去到匯豐銀行大樓,
澄媽好想SEASA同石獅子合照!
因為澄媽大概4 歲,第一次接觸呢隻石獅子,
好驚仲喊起上唻,死都唔肯同張開口果隻映相!
總覺得佢會食左我:P
幸好...SEASA比我正常好多!!HAHAH
 
 
人龍當然長~~但都唔算等得耐,
好快就上到山頂啦~~
 
 
一個有遠見的爸爸及囡囡的背影^^
 
 
先去醫肚,因我地決定一家行大運!
唔醫左肚先點會有力氣行呢^^
 
 
 
 
 
難得見到的皇冠郵筒,
子澄仲唔攬實佢映張相:P
 
 
行行下見到蜈蚣!!
澄爸又點會放過呢個自然教育的機會呢^^
 
 
 
我地係可以順利完成2800米的行山旅程^^
 
 
 
 
 
 
 
行完山,仲有力氣去公園玩~~
 
 
 
回程喺巴士上,當然做左兩隻眼瞓豬啦^^

2 則留言:

  1. SEASA媽原來您小時候驚HSBC的石獅子, 依家您兩個公主代您影返呢張相, 好有意思喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有映, 但黑哂面咁映:P 應該仲有相但要等太婆搵出唻^^

      刪除