2013年12月1日 星期日

成就終生愉快學習延續~~王錦輝中小學

 
 
我一直相信,緣份與上天一直眷顧著我的一家,
由置業,生小孩,請工人,搵學校等~~
中途可能頗有阻礙,但總會有方法行出海闊天空!!
 
今年的首要任務係盡母親責任,為子澄揀選小學~
香港的小學五花百門,而我的要求好簡單:不為名校,只求學得其所及價值!
沒有考十幾廿間的舉動,因我都係一個懶媽媽,
亦希望個女每一次都享受面試過程~~
所以只揀算四間心儀小學報名!
 
由九月至十一月尾,簡直係渡日如年的日子!
在公司籌集資料,申請報名花了我很長的時間!
但一直沒有給予子澄半點壓力!
每次都係從容面對面試,面試完後問下子澄喺學校玩D咩~~
佢鐘意講就講,唔鐘意講又繼續吃喝玩樂^^
 
看著報十幾廿間學校的家長陸續收到OFFER 或REJECTED,
個心一半慶幸自己未收過任何REJECTED,一半開始著急未有OFFER喺手~~
 
再將鏡頭轉過唻津校戰場:
兩手準備的我,如果無私直校收咪讀返津校囉^^
個個都係咁讀架啦!但我唔會揀名校,只想適齡學習~
手持得15分,揀返屋苑附近的學校!
澄爸成日都話:行三步就有相熟舖頭職員或街坊親友,
個女想壞都難啦^^
直到自行分學位出結果:
雖然榜上有名但只係備取生,最後亦未有機會喺自行分配階段取得學位!
 
心中已作最壞打算,
等等等,等到六月統一派位怎樣都有一間學校收呀!!
香港點會無書讀呢?
奈何口說再多鼓勵自己的說話,心中不免開始焦急!
最大的問題係。。。唔鐘意等的感覺!
 
考私直校方面,我總算幸運媽媽,因為各家長有幸入到2ND 後又要進行家長面試,
我竟然可以跳過這個關口:P
 
十一月尾,收到其中兩間小學的REJECTED,
王錦輝小學已進行2IN亦無需見家長,
另外九龍塘小學則到今日還未知2IN 結果~~
 
等到今天,打開信箱,終於有想喊的感覺~~
最心儀的小學收左子澄啦!!!
香港浸會大學附屬學校王錦輝中小學!!!
 
 
 
揀選呢間學校的原因有好多:
(1) 中西教育,不傳統,著重思考及創意
(2) 沒有很強的宗教色彩
(3) 有劍擊訓練,重視發揮才能
(4) 沒有大量測驗考試,只有評估及中英文考試
(5) 沒有成績名次
(6) 沒有呈分試
(7) 一條龍讀12年
(8) 沒有小學三年級評核試
(9) 除中文以普通話教授,其他科目以英文授課
(10) 12,000呎的校園,設施應有盡有
(11) 世界性視野探索
 
 
希望子澄喺呢度讀書承延幼稚園的開心愉快及歸屬感,
亦希望下年暟澄可以一齊入讀同一小學啦^^

2 則留言:

  1. 恭喜您, 子澄能入讀王錦輝, 替您高興。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀~~你好快都會收到好消息, 放心^^

      刪除