2013年12月22日 星期日

清新地有機農場

今日的旅行目的係令SEASA真正認識農場, 當一天的農夫~~^^
 
好早去左白沙灣碼頭先船~~
澄媽真係好鐘意西貢^^
 
 
由白沙灣碼頭出發至科技大學附近的位置
 
 
沿路都好乾淨~~仲建設了一道小鐵橋~~
 
 
終於到達目的啦
 
 
初時都驚多蚊
 
 
點知呢度多野睇之餘係無蚊~~正到爆
 
 
活動開始,SEASA都好留心工作人員講解
 
 
工作人員話比我地知正確的"有機"意思
 
 
呢度的管理好,工作人員不單認真教地教我地認識植物
 
 
仲解釋好多種植要注意的地方比我地知
 
 
 
自然的環境,滿天都係蝴蝶
 
 
這是竹筍
 
 
 
 
還有紅菜頭
 
 
 
 
就是呢部太陽能滅蚊器,先可以令呢度的環境咁完美~~
 
 
SEASA對呢部野好有興趣~~
 
 
 
SEASA依家有部私人相機,去旅行時由佢地映低眼中的事物
 
 
 
 
 
戲肉來了~~工作人員教SEASA 點用泥鋤
 
 
 
跟住堅要落手去做
 
 
 
 
首先要整鬆泥土再舖靚泥土
 
 
 
 
兩個都鋤左大概半小時~~堅吃力架!!
 
鋤到播種時,暟澄已話自己完成翻鬆泥土啦~~怕左因太攰HAHA 
 
 
工作人員又教我地播種有三種方法,
教佢地散種及行種~~
今次播白菜種子
 
 
 
休息一陣,同小朋友們交換下小食茶點,
又開始學造紙啦~~
 
 
 
 
每人整一張,
佢地都好有耐性~~^^
 
 
 
 
 
大功告成~~可以等乾後寫字啦~
 
 
近距離研究一隻真蝴蝶
 
 
種植完當然要學採摘啦~~
今次摘蘿蔔
 
 
 
仲要自己清洗泥水
 
 
 
有機的,即摘即食,真係超鮮甜
 
 
 
 
蘿蔔自己食,
蘿蔔葉用唻餵羊咩咩~~
 
 
連牧羊生活都FEEL 埋
 
 
 
十大個滿足後離開~~
這是一個非常值得去的地方呢^^
 

2 則留言:

  1. 您咁喜愛西貢, 會唔會搬呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 到我人老珠黃, 兩個女嫁哂時就會諗搬^^
      睇過樓啦, 好貴! 依家仲要方便讀書一定無可能~~

      刪除