2013年12月8日 星期日

一年一度尖咀燈飾2013

有些一年一度的活動,
澄媽好堅持進行到永遠!
這些就是人生的回憶~~
 
一家人去尖沙咀睇燈飾就是其中一個堅持進行的活動^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
今年海港城的佈置好似去左迪士尼咁,
好靚~~大家都不要錯過!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 則留言:

  1. 您有咁多咁好的堅持活動要做, 我老公就係堅持唔去的活動 XD~

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA 你講得好搞笑~~何解你老公堅持唔去活動呢?? 驚人多? 風吹冷親小朋友?? 咁買架車唻做咩??

      刪除
    2. 驚人多, 又怕排隊, 一句講晒, 唔願迫~

      刪除
    3. @@ 我會大佢及型比佢睇: 我一湊二去哂我堅持的地方:P

      刪除
    4. 好~咁我要CALL埋您出嚟先得喇!hahaha!

      刪除