2016年9月9日 星期五

陪婆婆返鄉下飲宴

最鐘意的節目之一,就係陪婆婆~^^
今次係難得的機會,因為係鄉下的喜慶事~~

我地分兩批親友回鄉


我同細姨一家遲一日出發




到步時已是晚膳時間~~
親友已為我地預備好晚飯~


第一次感受大陸的婚宴,一定要由頭映到尾~~


包括婆婆的笑面^^


第二朝起身,同婆婆映張合照先^^


婆婆帶老公去祖屋~~


每次去到祖屋,婆婆就會返老還童般踴躍分享兒時生活~





今日要感受"大鑊飯"


我身後的位置,其實係我兒時種了一棵枇杷樹,
可以已枯萎了!


婆婆還分享國民黨時期的屋契



午膳


新郎出現啦


順便閒遊九江旅遊區




晚宴接近十百席~~



婆婆開開心心的旅程^^


沒有留言:

張貼留言