2016年9月15日 星期四

中秋活動

我認...我呢排實在太忙~~
日誌不單由週誌改為月誌咁滯~~^^
其實,我一直都有映相留念~
依家唯有要"題目"性一次過出POST^^

中秋正日,出自我的傑作^^


屋企要預備三張枱先夠位放餸~


每年中秋做節後,小朋友就會去海旁玩~



玩到返屋企都未玩夠~


大人自然有大人的活動^^


中秋翌日,就是婆婆的生日壽宴


婆婆要繼續健康幸福快樂



NON-STOP 的活動,還有到MING大伯家作客


他們都是由細玩到大的老表~


實在太幸福的童年回憶


中秋節,又怎能忽略我的好朋友


簡簡單單又一餐^^


一堆又一堆的好朋友



我家女兒已成為大姐姐了!


沒有留言:

張貼留言