2016年1月23日 星期六

G1 暟澄同學約溜冰

說好了公平對待兩個女女,
因為兩個都係我的寶貝女^^
過了一個學期,今日終於成功約暟澄的G1同學仔一齊玩啦~~

目的地:圓方


活動:溜冰
呢個活動講左成個星期,
我噚晚睡前先敢同暟澄講同諾實出席,
驚佢成個星期心掛掛,又唔肯定有無時間去~


暟澄成日都離不開呢個喜悅的笑容^^


溜冰已成為暟澄的強項運動,
尤其學成滑雪回港後,發現兩個女溜冰技術都進步不少。
子澄話因為佢學識點停點轉,平衡力亦好了!


暟澄應承我,唔會識叻只會協助教導同學仔溜冰


兩個女的同學都互相認識SEASA,
所以子澄亦玩得非常投入
呢個爸爸唔識溜冰,仲要成日比我兩個女玩佢。。。
都仲不停讚我兩個女真係唔話得~HAHA



希望佢地的感情一直KEEP 住咁好啦^^



玩左兩個鐘...食左少少下午茶後,
就出發去公公婆婆家食晚飯


在家真係千日好架^^



澄爸爸驚太凍,雖然返通宵都專登唻一齊食飯後,
送我地返屋企~~
澄爸爸都實在太好了^^



沒有留言:

張貼留言