2016年1月25日 星期一

嚴寒下的生活

嚴寒的星期天,晨咁早扎醒見到氣溫得3.5度~~@@
話說係59年唻最凍?
真係邊度都唔想去~~


同亞女飲茶時,遇見最好朋友的幼稚園同學洛怡,
本來想邀請佢一齊去科學館玩,
點知洛怡一早應承麻麻學整年糕~~
我就叫SEASA 膽粗粗走去問洛怡麻麻可唔可以教埋佢地整年糕^^
結果當然成功啦~~YEAH!! 又可以一齊玩啦
(我仲可以留兩小時假:P)


有得玩,有得學,有得食,有聯誼又有得暖~~


真係嚴寒的最佳活動^^



傍晚時間,教育局發出我人生第一次遇見的:因嚴寒關係,所以停課一天的安排^^
所以突發的假期,輕輕鬆鬆瞓醒後溫書,
以後澄爸爸帶兩個女去尖東搵我食午飯


我兩個女真係好活躍同無限創意。。。@@
呢種活躍最緊要唔好擾民就是了:P


午飯後,澄爸爸獨自帶兩個女去科學館及圖書館~~


邊個話假期一定悶?我兩個女不知幾充實呢^^
明天要做足禦寒措施啦^^


沒有留言:

張貼留言