2015年12月27日 星期日

日本滑雪之旅 (長野善光寺篇) DAY 2


今日希望玩得盡D, 所以9點鐘都要叫醒兩個熟睡的小公主了!


SEA 講到明要試用呢種售食券機買面



我地今朝揀左一間好地道的烏冬店食早餐


好期待地等食中




每人叫一碗烏冬做早餐(今次係SA SA 的增肥團^^)


澄爸叫左個親子雞飯


好好味^^


等澄媽買車飛時間,澄爸教佢地搜羅日本旅遊資訊


要暫別上野,


下一站係長野


等上車中

 

我地坐的火車


到達長野前,原來會經過輕井澤~
不過今次我地唔去輕井澤玩囉^^
但一定實有機會再來的^^


到著
  

長野站


長野的善光寺口站


見到有蓋章玩,當然要試下新野






呢度凍好多,下午大概只有2度左右


沿途見到好多外籍遊客北上滑雪


 站前的聖誕樹


點解呢張樣映得兩個女張開口??
因為佢地玩緊"下氣"

 

今晚我地住喺長野東橫INN,
距離車站約五分鐘路程~~


澄爸爸已忍唔住,
一邊行,一邊幫SEASA 映相




  


簡簡單單一張相已是一幅畫





放低行李後,我地坐地鐵去善光寺啦~~



這裡感覺好寒冷,還帶點飄雪~~


不過很有日本風情畫的味道


下午兩點都未食午飯架~~
因想留肚試下地道小食








澄爸話未試過粟子雪糕



咖啡都唔放過要映一餐^^


唔算多人,兩個女對每件事物都充滿好奇


邊行邊食


又試下新野~





 




入寺前要跟捉指示做,
先洗手淨心淨身







善光寺內係唔可以映相的,
我地嘗試過走進伸手不見十指的地洞,
喻意走過地獄,沒有事情再值得我們感到害怕~~


一家人緊貼地一齊走著,
邊行邊說:一家人一齊,咩都唔駛驚,
走過黑暗後,一家身體健康,學業進行,事事順利。。。

不過,SA SA走出黑暗後,仍是覺得很驚慌~~^^
反然SEA話好好玩。。。


 地藏王


出自SEA 的相片


 行完善光寺,太凍了,跑去鐵路坐車回長野搵食
回到長野已是五點


亂碰亂撞,走進一間日本料理餐廳


菜單的都係日文,職員都係唔識講英文

 

大家指手劃腳,結果竟然比我叫左河豚火鍋食。。。
咁大個女真係第一次食河豚肉


仲有呢碟寫住"馬刺"???
係唔係馬肉呢???我唔知~~@@:P


正正常常的一碟燒和牛^^


唔好以為五點幾食既係晚飯~~
七點幾我地又出去搵食!!
今晚大家話想食燒肉~~
又比我地搵到一間燒肉店!


自由行的好處係,行到邊食到邊,
隨心隨意,撞下彩數搵食^^


\

睇唻,幸運之神仍然伴在我們左右,
今餐的燒和牛真係平靚正





我唔食牛,所以叫左豬豚肉食


呢碟係再叫的第二碟和牛


大概只係$80一塊...
澄爸食得勁開心!!





忍唔住,又要映下個招牌


呢間面,聽網友講都非常好味,
可惜人太多,地方又細,
帶住兩個女試唔到,
唯有等有機會再試啦~~


睇唻我家人養左條"餓蟲"喺個肚內,
澄爸食飽燒肉後,要求再去食蛋包飯~~

喺香港,未聽過澄爸要求食蛋包飯架!
食左呢碟第一啖,三條友竟然搶住食!!
原來飯加左蘑菇汁。。。真係勁好味!!


其實兩個女的主旨係食甜品!
SEASA成日都話要食日本的雪糕^^


今晚只得-2度~~回酒店前,SEA要再喺聖誕樹下映相^^



沒有留言:

張貼留言