2015年12月22日 星期二

先苦後甜的聖誕假期

用過山車形容我呢個假期的心情簡直非常貼切!
SEASA 持續發燒了一星期後的新進展:
19/12 (星期六):
子澄:中午無端端話耳仔痛到好似上年中秋中耳炎一樣,傍晚帶佢睇另一個私家醫生,比抗生素佢食後即晚退燒
暟澄:疑似猩紅熱,早上帶佢睇私家醫生,醫生話係皮膚敏感+感冒,連抗生素都無比佢食

20/12 (星期日)
子澄:病左成個星期,終於今日完全退燒,仍然係敵不過病菌要食抗生素
暟澄:皮膚泛紅無退燒,晚飯時間老公見唔對路,建議帶佢去醫院睇急症!
今次我醒目,沖完涼執好野,八點幾到達醫院!
好快急症室醫生已轉介我地轉院觀察~
照過哂X光話個肺無花~~
原來真係猩紅熱,病毒由腳的傷口感染,經淋巴腺走全身@@
就係咁。。。我同暟澄又展開五日四夜的醫院之旅。。。。

醫生話注射抗生素會快D好,
暟澄又要打豆豆,又要抽鼻水。。。我知一定好痛好可憐@@


我日日呆在醫院,無得執行李,無得返工,
只係陪伴暟澄左右!
幸好暟澄的病情持續明顯改善~
有時仲會有醫生小丑送聖誕禮物,變魔術,
同埋護士會拎繪畫紙及玩具比亞女玩


做冬的晚上有點孤寂!
等老公電話至晚上8點半,
一肚氣地走去7-11買人生第一盒叮叮飯食!
真係希望病的係我而不是我的女兒!
但求家人平平安安,健康快樂~



沒有留言:

張貼留言