2015年10月2日 星期五

第一次的游泳比賽

今次,係SEASA第一次參加游泳比賽,
今日我有份做工作人員!
對於兩個女的比賽, 其實我一D都唔緊張:P 
一來我今日勁忙,二來兩個女正式唻講係今年先學識游水,
做咩要寄望太多?其他小朋友日操夜操架!!
輕輕鬆鬆玩下咪算囉:P

等上線中


第一場游接力賽~~

暟澄就係藍色泳衣果個


子澄就係黑色泳衣果個


呢場賽事,佢地細細粒竟然得第四名!
我覺得已經沒有白來一躺了!


兩個女都比我想像中游得好好多


到子澄的個人25米捷泳賽事,
中間帶領游第2既就係子澄



分組游第二,但總成績係第六!
不過我可以好肯定咁講,子澄比我游得叻~~
呢個時間係我當年小四的時間^^
15秒果個...我根本無可能游到咁快!!
(利申: 想當年我係代表西九龍區參加學界的泳手!!)


我的暟澄,都係游中間,帶領游第二果個~~




6歲女喳~~我當年剛剛學懂游水的時間!
我絕對為我的女兒的成績感到驕傲!!


名次對我唻講不嬲都唔重要!
最重要的係,佢地有全力以負,做到最好!

暟澄的浮板賽,竟然得到銀牌!!!
暟澄同澄爸都勁開心!!




澄婆婆的功勞最大!! 
我地一家四口同澄婆婆映張勝利之相^^


澄爸爸今日堅搞笑~~
佢比我緊張一百倍有多!
我忙做司令台工作,
佢忙過唻煩住我,不停問我個女游幾多秒,係咪入決賽~~
我真係好想打暈佢,話佢知如果每個家長都好似佢咁煩,我就慘了:P


晚上,澄爸要預備返通宵早睡,
我帶SEASA 去海旁睇煙花!!
結婚十週年,變了四人行^^
變了由兩女陪我睇煙花~~
變了兩女的成就與笑容成為我同老公開心幸福的動力~~
一切的改變來自愛!
愛在當下!! 活在當下^^


沒有留言:

張貼留言