2015年10月26日 星期一

共同定出時間表

上個星期,其實主力預備各科的演講,
其次係少量默書測驗~~
對於默書測驗,我略略溫過便算了!
反然係演講活動中,用好多時間跟兩個女一齊預備!
所有預備都係X2....@@個人真係好易狂燥:P
幸好女兒喺呢方面的預備都做得不錯!


G2的功課,有大量的中英作文。。。
數學功課又好似多左。。。
所以每逢星期五的功課,我開始順延至星期六早上或分段完成!
中午,還是要有活動自主的時間!!

這個星期六,女兒想去溜冰,就舉家到又一城溜冰去~~


以溜冰場的人數去推測,
下午時段大多數小朋友有興趣課程,溫書時段~~
咁都好呀!溜冰空間大到不得了!
亞女又喺呢個時段識左幾個新女性朋友,
一齊鬥快直線溜冰~~幾好玩唔會迫~~^^


放慢步伐,晚飯後再去食雪糕~~
以後,子澄應承我會完成未完的英文作文!
感覺很自在呀!你同我都有自己的方向,
以後一同協調達成目標^^


星期日的早上,仍是分段溫書的時間!
溫書過後,澄媽又會安排活動!
今日係備戰11月中的田徑比賽,
同暟澄的幼稚園同學仔一齊練跑!



練跑後,又有澄麻麻陪去冒險樂園玩!
晚上。。。再背下詩,溫下書。。。
其實我都覺得無左全日制休息玩樂時段,
幸運地兩個女非常熱衷呢種時間表,並沒有任何怨言!
多謝你們的努力!
我們的家,到處也存在討論商議空間^^感恩!!



沒有留言:

張貼留言