2015年9月30日 星期三

結婚十週年~~預早的慶祝

結婚第十個年頭,好想好好慶祝一下!
但正日老公要返通宵,兩個女要參加游水比賽,我又要做水運會工作人員~~
真係忙到出煙!
所以決定提早一日,好好享受二人世界!

老公下午去尖沙咀陪我食韓國料理~~


晚飯,我揀左海港城的呢間英國菜食晚飯~~


朋友在這餐廳做主廚,上次同朋友唻食,
已被呢度既食物深深吸引~~
所以今日瞻粗粗帶老公唻食!!
要知道,過到老公果關的西餐廳不多:P

我主力要求食的焗鮑魚
堅好味!!


呢個都係我的要求菜式~~蠔湯!!
老公飲左第一啖,已話真係從來無喺出面飲過呢款湯!


真係好好飲,好鮮味架^^


以後全都係主廚發板,有蟹肉沙津


又係我最愛的焗磨菇~~



我呢份魚其實就普通左D, 但對於唔係咁食紅肉的我,
其實呢份主菜好啱我,可能只係前菜味太濃^^



老公的肉眼扒...老公讚不絕口!
連薯蓉都讚:P 


本來飲左酒,都唔想叫餐茶,
但主廚朋友話可以倒杯英國紅茶比我地飲~~
呢杯茶真的好飲到不得了!
令成餐飯劃上完美句號~~


晚飯過後,我地由尖咀漫步行返紅磡~~
好幸福的感覺^^
我倆要繼續健康幸福到永遠呀^^

沒有留言:

張貼留言