2015年6月12日 星期五

Chelsa @ K3畢業典禮

轉眼間,我既細女暟澄都完成幼稚園的生捱,
這天,我的暟澄畢業禮同樣演出非常精彩!!

聯校五間幼稚園大合唱畢業歌


見唔見到暟澄呢?? 


見唔到都唔緊要,好快我個女就安排個人宣讀畢業生名單~~


突然間。。。覺得暟澄長大了!!






而且,今次的演出非常精彩







暟澄不單全程投入表演,
感覺上,佢直頭屬於舞台~~









舉手投足。。。都是一位獨特的演出者~~



表演更是七情上面,五官及四肢也在演戲!





跳舞一環更是非常投入,拍子感十足!!




是的。。。我對暟澄的舞台演出真的讚嘆不已!!
希望暟澄繼續練好自己的英語讀音,
能在日後 參與更多演出機會!


同學們對表演都非常滿意,
十足十慶功宴呢!


三位勞苦功高的老師,
同樣有份教導我兩位女兒!!


今日仲有稀客撐場:公公呀!!


亦唔少得我們一家的大合照呢^^










沒有留言:

張貼留言