2015年6月5日 星期五

暟澄的迪士尼畢業禮

暟澄期待左成年的迪士尼畢業禮,
今日終於夢想成真了!!


因為上年子澄的迪士尼畢業禮沒有暟澄份兒;
同樣今年暟澄的迪士尼畢業禮沒有子澄份兒!
平日麻!要返學啊!


我仍然堅持。。。我個女畢業,關鬼米奇老鼠事咩@@
群眾壓力的小玩意~~無計啦!
當同個女拍拖去迪士尼玩下算了!認真我便輸了^^


小朋友排隊進場


換左畢業袍,同媽媽映張相先~~
笑得好燦爛呀^^


開始搵同學仔映相


陸續有同學仔加入





搞搞下,就變成大合照~~^^


今日天氣都幾熱下,個個熱到目無表情~~



係見到老鼠先笑返喳~~





映完大合照,又同澄媽映張相


再搵所有老師映合照






映完相,拿拿聲除左件袍,拖住同學仔去玩~




進入考試季,迪士尼無咩人~~
多數排一陣隊就可以玩了!




今日澄媽幾手預備:公司裙,背心,外套~~^^


食午餐時變身做ANNA公主啦~~




今日玩左兩樣新野都嚇親暟澄:
什麼迷幻樂園...好似鬼屋咁, 連我都嚇親,
暟澄更加嚇到喊哂口


其次係SPACE MOUNTAIN 過山車~~
好彩今次係朋友喊, 暟澄只係一路玩一路話好快呀媽咪, 好驚呀, 我唔玩啦~~


有D野...真係不太適合小朋友玩!


好彩佢無發惡夢呢~




















同上年一樣, 六點離開, 回家陪家姐食晚飯!!

同好朋友玩到喺巴士上睡著了^^




沒有留言:

張貼留言