2015年3月4日 星期三

荃灣三楝屋

有幸今日被抽中成為義工家長~~
專登請假去學校一轉~~
其實主要係我自己想去三楝屋:P
真係未去過, 順便仲可以了解下學校的學生及教學團隊呢^^

學生乖乖地等上校巴


本來子澄話想同我坐~~
但我一上到車,已見佢比人夾住喺中間~~
^^亞女,你獨立成咁,我當然唔會阻止你交朋結友啦^^


其實今朝的行程好趕好趕!
我連門口相同大合照都映唔切^^


大家都好留心聽電視介紹~~




今日的活動可以自備相機, 筆記簿同鉛筆~~
其實筆記簿都係做下個勤力樣啫:P
有相機的當然拎部相機出唻映相做記錄啦:P



小一的小朋友可以咁認真學習~~


我覺得佢地的表現已非常好了!





而且再一次證明,我家子澄是個幸運兒!
這班的人文素質老師,正正是這裡的原居民!


呢位老師"出盡力"講解三楝屋的一磚一瓦~~


雖然中途大家不停嚷著肚子餓,想食小食;
但當老師講解時,佢地又會非常留心聽講!



不管是家長或學生,我覺得呢次的校外體驗非常回味^^



同學們懂得什麼時候做適當既事情,有問有答!
這種學習態度真的不錯!
而且各同學都好有禮貌呀!
當知道我係CHELSEA 媽咪時,大家都不停跟我打招呼^^
希望再可以抽時間出席更多的家長義工活動啦!





沒有留言:

張貼留言