2015年3月14日 星期六

綠田園+流浮山

今日本來係暟澄幼稚園的家教會旅行活動日,
但由於行程過份緊迫,我又好希望帶兩個女同同學仔一齊玩,
所以最後決定瞓醒後,自遊駕車前往天水圍綠田園~~


這舊咁既動物車其實兩個女好似都未玩過:P


雖然兩個女都日漸長大,
其實童真仍未減退~~^^



這裡又有農田可觀賞




仲有怕羞草比佢地玩^^


這個電動車玩意,真係連暟澄的朋友都覺得太小朋友了!


但暟澄仍然樂在其中,子澄當然啋佢都傻無參與啦^^


我們這一家齊齊玩水上單車


這個玩意是我覺得,全個田園中最適合一家大細的遊戲^^


兩個女都好努力餵魚




我地差唔多玩哂想玩的玩意,
跟團的同學仔才趕到~~^^
嘻,我們又可以一齊映下相啦~~




澄爸爸真係一個我心目中覺得接近滿分的爸爸^^
無間斷的日與夜返工時間後,
還堅持抽時間駕車陪兩個女遊玩 


還玩得特別投入!佢話唔想生活只餘工作,
沒了親子時間呢^^真抵錫~~^^


由一點多玩到四點多,
同學們要坐校車回校了!
我們選擇到流浮山繼續我們的旅程


和女兒來過數次,
不過每次的感受也不一樣^^


愛生活,愛大自然
  

 愛我的家^^希望每星期也能與你們快樂地愉過生活!








沒有留言:

張貼留言