2015年3月9日 星期一

3月的生活點滴

過完新年,一切都回復正常及平靜~~
大人仍然忙於工作,小孩仍然忙於預備新學期的挑戰~~

在這個忙碌的適應日子裡,
最開心的時間還時在家,為家人預備晚飯的日子!

老公放假為我地預備的餸菜^^


這是肉骨茶~~我問點解會有咁多配料?
佢話街巿亞姐教架喎:P


雖然其他的餸菜都係習以為常的食物,
但老公預備左一整日的晚飯,真係頗窩心的^^ 




而我呢,在父母與99團拜的晚飯中,
研究左兩款新菜式,連廚師老豆都讚好味^^

蒜蓉豉汁蒸盤龍鱔


梅菜扣肉~~這個餸我想學整好耐架啦!
因為爸爸好鐘意食!
呢個餸,我今日由兩點預備到七點先完成!
中間有醃,煮,炆及蒸的過程,都頗巧功夫架^^


其他的如沙嗲魚蛋及蒜蓉蒸開邊蝦就突然變得普通左了^^



至於子澄,學校每個月都會出報告,讓家長了解學生的進度~~
今次的數學進度報告中,我就見到好多子澄的相!


佢地的校園生活一定好開心呢^^


沒有留言:

張貼留言