2015年1月30日 星期五

子澄的G1家長日

今日係第一次參加小學的家長日,
我同澄爸爸都專登請假,期待了解子澄的小學生涯的一切。

拿取成績表後,貶眼看了一看,成績的確令人滿意!
我不是完美主義者的家長,唔駛全部都要攞A,
而且更加唔想為了評估的級別同老師研究如何做得更好!
我只係同老師講:其實分數對於我唻講真係唔太重視!
最緊要知道個女的學習態度及待人處事情況

跟住老師話:以子澄的成績無問題呀!
佢喺學校表現好好,
反應快又落力舉手答問題;
肯幫助同學又會分享。
照顧自己之餘又可以照顧埋其他人。。。

我話:但係佢做事好粗心大意喎!

老師:哦,咁我覺得佢的功課可以做得更好,
以佢平日學校表現,再看佢的功課,
會覺得佢地功課有進步空間

我話:係呀,平時我唔改佢功課由得佢錯,因錯左要改正!
要教佢獨立不依賴我去糾正。
咁佢仲有咩缺點要改善或有無方向要提升能力?子澄無任何補習啊!

老師話:唔駛補啦!依家只不過係小一,
享受下學習過程就可以了!子澄已做得好好!

感激老師的包容我這個"不思進取"的家長^^
更要感激大家都有共同的教育方向!!
這的確是小學一個很好的開始!!


夜晚再同澄婆婆慶祝生日~~^^
多麼美好的一天呢!!



沒有留言:

張貼留言