2015年1月10日 星期六

煤氣小學明火親子烹飪比賽

這是我們的第一次~
參加公開賽的烹飪比賽!


之前試過參加學校搞的烹飪比賽,
今次的比賽從全港小學的作品挑選出唻~~
我們還要是全場年紀最小的一隊~~


這是一次很好玩的經驗!
首先SEASA第一次進入一個咁大的廚房學校,
其次係見到咁強大的評判團隊~~
仲有第一次公開煮野食!!


在場的其他參加者,
部份出賽經驗豐富,
九成由家長操刀~~
而我堅持由兩女做主力,我做助手!

由切蘑菇,刮蘿蔔


切洋沖就由我唻~~
至於炒呢個環節,仍是由SEASA 負責~~


佢地平時都習慣用明火煮餸,
唔會姐手姐腳,認真地炒餸


評判問佢地喺屋企練習過幾多次,
佢地答:兩次(無得呃,堅做的^^)


評判仲會問製作過程同埋各種食物的營養價值~~


伴碟的沖花都係佢地自己切的~~


最後雖然只得第四,殿軍~~
但我覺得真係雖敗猶榮!
冠軍的係跟足指示買"羅非魚"本地食材(我連喺邊度買都唔知)
亞軍係開有機農場的大廚爸爸~~整海南雞飯~~
伴碟的都係美感十足的花果等~~
我個女呢碟真係九成由佢地自己整的, 成碟清哂架^^


比賽還是其次,
累積經驗才是最重要的!
而且仲有機會睇人示範煮食~


仲可以即場試食呢碟"羅非魚"!!
下年我地要再接再勵呢^^


沒有留言:

張貼留言