2015年1月17日 星期六

天台上的農作物

唔知係家庭培育或是小孩天生愛大自然,
我們這一家真係好少去主題公園,
每年最多只係坐一次飛機到外國,
而我家小孩最愛的還是親親大自然~~

今日被舊同事邀請去佢家的天台收割農作物,
SEASA都好踴躍幫手~
一個拎水喉,一個拎幾個盤~


首先收割生菜


大家都好努力!



以後收割白蘿蔔


佢地由頭幫到尾,只是中途大人叫休息飲水才會停落唻


因為收割係成個種植過程中,最有滿足感的一環^^


跟住要幫手洗菜



順便玩下水


我兩個女對洗菜絕不馬虎架!


朋友問佢地咁熟手,係咪平時在家都有幫手?
子澄話:係呀!菜起碼要洗兩三次先可以煮。
如果平時唔落力幫手的話,點會有能力參加小廚神比賽呢?


我地唔係求求其其映幾張相交上FACEBOOK 交差了事!
係實務地洗哂兩大盤菜+一盤白蘿蔔架^^

我同子澄講:你對衫袖同褲都濕哂啦~~
子澄好爽快地回答我:哎,耕田係咁架啦@@
真係比佢笑死^^ 要比佢提返我轉頭呢^^


洗完菜,又要幫手除雜草~~
ALICE 姨姨好有耐性教佢地點除雜草


成個過程起碼兩個幾鐘頭~~


好感恩兩個女一直無抱怨累極要休息或停止工作,
佢地的眼神都話我知,佢地好用心地協助完成任務!


離開後我們終結今天的活動得著,
SEASA異口同聲話,農夫伯伯種田真係好辛苦,
好彩我地只係做一日呢^^




沒有留言:

張貼留言