2014年7月25日 星期五

全隻 Parma Ham

公司轉左新股東,
今日又搞左個COCKTAIL,
咁老闆亞哥買左隻成萬的Parma Ham,
又話會借哂D道具比我地。。。

望住條腿,各同事都無從入手,
唯有由我呢個師奶仔操刀


其實我覺得,今次係好難得的機會比我切Parma Ham,
所以我不停切不停切~~
跟據之前見到爸爸的切法去學~~


SENT左D相比爸爸睇,
爸爸話我第一次切已算好好啦~~



全日不知切了幾多碟~~
越切越薄,越唻越靚^^


仲要著住條LV 披肩切,我都算第一人:P


切到後期得返條骨


公司同事仲叫我包返屋企煲湯~~:P


沒有留言:

張貼留言